Dar asta se intampla, repet, doar in preajma sarbatorilor mari, ca Pastele sau Craciunul. Ingenios, nu ?
Oamenii au atribuit cate o ocazie, maxim doua, pentru intocmirea curateniei, ca nu cumva sa-i vorbeasca “lumea” ca nu-s gospodari. In rest, las’ sa treaca. Nu s-or imbacsi covoarele chiar asa tare de la Paste pana la Craciun.
La fel e si in cazul cadourilor sau al simplelor atentii. Omul e siret, stie cum sa economiseasca si cheltuie doar atunci cand “trebuie”. Cumpara flori mamei de 8 martie, iubitei de 14 februarie, isi cinsteste fratele de “ziua lui” si-si aduce aminte de marile personalitati, tot asa, de “ziua lor”.
E prea multa risipa de energie sa aduci recunoastere cuiva, in afara zilei destinate pentru asta.
Insa, ce e diferit de toate exemplele de mai sus, e paharul cu bautura. Nu se prafuieste niciodata, nu se uita niciodata si e mereu in centrul atentiei. Omul spune ca bea la ocazie. Ei bine, aici triseaza, deoarece respectiva “ocazie” e omniprezenta si nu are nevoie de un motiv special pentru a fi savurata.
Ia, mai adu un paharel ! Hristos a-nviat !

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu